Proces ugradnje AUTOPLINSKE 
instalacije u automobil
 

 

Rasplinjač

sve rjeđe se ugrađuje (karburator)

image

Mono (bez Lambda sonde)

Mono ubrizgavanje plina bez katalizatora

image

Mono (sa Lambda sondom)

Lambda control sistem - LCS

image

Direktno ubrizgavanje

Direktno ubrizgavanje plina u svaki cilindar

image

 

U zadnjem dijelu vozila nalazi se spremnik (na kojem se nalazi multiventil i kutija multiventila), te priključak za vanjsko punjenje koji je, sukladno s novim zakonom, obavezno smješten s vanjske strane automobila, dakle na braniku, ispod branika ili je smješteno tamo gdje ulijevate i benzinsko gorivo. U prednjem dijelu automobila se nalazi isparivač, elektromagnetni ventil za plin, elektronika za prekidanje elektrodiza (ako se radi o automobilu s ubrizgavanjem), mješač putem kojeg plin ulazi u motor te elektronika za regulaciju smjese plina i zraka (ako se radi o automobilu s katalizatorom) ili stručnog naziva Lambda Control System. Plinskih spremnika postoje dva oblika; toroidalni (umjesto rezervnog kotača) i cilindrični. Spremnici se mogu postaviti tamo gdje ima prostora za njih, ali da budu postavljeni sukladno s novim zakonom. Veličina spremnika se proteže od 45 l do 120 l za cilindrične, te 22 l do 70 l za toroidalne spremnike, s time da u svaki spremnik stane 80% njegovog stvarnog volumena. Dakle u 100 litarski spremnik stane 80 l plina. Bez najmodernije tehnologije i računala nema zanata. Da bi automobil uopće mogao raditi na plin potreban je, uz svu tu tehnologiju, i software, i dobro poznavanje kompjutera i kompjuterskih aplikacija.

AutoPlin je moguće ugraditi u sve tipove motornih vozila na benzinski pogon, brodove, motore, skutere, pa čak i agregate

Moguće ga je ugraditi i u diesel automobile, ali onda je upitna isplativost.

 

© Copyright, 2012 Sva prava pridržana Powered By Joomla 2.5 template design by Iznogud Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.